Les nostres xarxes socials

Newsletter

Vols rebre les últimes novetats de Montaweb?

Subscriu-te a la nostra Newsletter.

Enviar

Les nostres xarxes socials


El més comentat

  1. 3Què és un troll i com controlem el seu atac a les xarxes socials d'una empresa
  2. 2Els quatre components del marketing online
  3. 1Claus per a l'estratègia de Posicionament web SEO empresarial
  4. 110 tendències en e-commerce per al 2017
  5. 1LA TIENDA TOP MODEL, disseny fashion i SEO a la botiga online de Top Model
  6. 1Disseny d’una nova botiga online per a Lovesexing.com

Categories

BlogVeure més

BlogBlog

tornar
  • 14
  • Setembre
  • 2016

Cóm aparèixer amb un negoci local a Google en 6 passos

Publicat per Natàlia (català) en Posicionament web SEO comentar
aparèixer-a-google

Tens un negoci local i vols que aparegui en els resultats de cerca de Google?

 

Has d'utilitzar Google My Business, una eina de Google que unifica Google Places, Google Maps i Google Plus i que serveix per millorar el posicionament web de les empreses locals.

 

Descobreix cóm aparèixer a Google en 6 senzills passos.

1. Crea un compte o inicia sessió a Google.

 

Per crear el teu univers local a Google, el primer pas és tenir un compte a Google. Aquest compte et dóna accés a tots els serveis del cercador: Google Plus, Youtube, Google Maps, Drive, Calendar, Gmail, etc.

 

2. Accedeix a Google My Business i tria el tipus d'empresa

 

Pots accedir a Google My Businnes aquí.

 

Per triar el tipus de negoci, Google et fa escollir entre:

 

  • "Aparador": per a restaurants, hotels, botigues, etc.
  • "Àrea de servei": per electricistes, servei de taxis, menjar per emportar, etc.
  • "Marca": productes, causes, grups, marques, etc.

 

Si l'activitat de la teva empresa es desenvolupa en un lloc físic escull "Aparador", mentre que si per oferir la teva activitat et desplaces selecciona "Àrea de servei". Si esculls "Marca", Google et dóna l'opció de crear una pàgina de Google Plus per promocionar el teu negoci i aconseguir més rellevància en el posicionament web SEO. Però has de tenir en compte que aquesta opció no inclou cap adreça física que aparegui a Google Maps.

 

3. Busca el teu negoci local a Google Maps

 

Per fer-ho escriu el nom de la teva empresa i selecciona-la al desplegable que el propi sistema t'ofereix. Si no apareix la teva empresa, pots crear-la seleccionant l'opció "Afegeix la teva empresa" i omplint les teves dades.

 

4. "Reclama la teva empresa" si ja existeix a Google

 

És bastant freqüent que quan s'intenta crear un negoci a Google es comprovi que aquest ja està donat d'alta. Això pot succeir per dos motius: que el negoci s'hagi generat automàticament per Google (a partir de dades que agafa d'altres fonts com Yelp o Págines Amarillas ) o que el negoci fos creat i validat per anteriors propietaris.

 

  • Si el negoci ha estat creat per Google: Crea un nou compte per al teu negoci a Google Maps. En el procés et demanaran un número de telèfon i Google vincularà les dades del negoci existent amb les del teu negoci i farà els canvis oportuns. Aquest procés pot trigar entre 7 i 10 dies.
  • Si el negoci va ser creat per antics propietaris: Crea un nou compte per al teu negoci i sol·licita a Google que t’enviï un PIN al teu negoci (amb la direcció d'aquest) perquè comprovi que la direcció és la correcta. El segon pas és comunicar a Google que hi ha dues fitxes d'un mateix negoci duplicades perquè elimini la que està desactualitzada.

 

5. Afegeix el teu negoci local

 

Has d'omplir les dades que et demana Google (nom de l'empresa, regió o país, adreça postal, codi postal, ciutat, província, telèfon principal de l'empresa i categoria).

Google-My-Business

Sota el formulari hi ha una opció que es pot seleccionar que és "Ofereixo béns i serveis en la ubicació dels meus clients", per si la teva empresa atén els clients en les seves ubicacions. En aquest cas, apareixeràs a Google com "Empresa amb zones de serveis". Podràs definir aquestes zones indicant els codis postals o ciutats on treballis.

 

6. Verifica el teu negoci local

 

Google demana que es verifiqui que el negoci local existeix i que la seva ubicació és la correcta. Aquesta verificació es pot realitzar de dues maneres:

 

  • Per correu: Google enviarà un correu postal amb un PIN de verificació a l'adreça de l'empresa que s'hagi proporcionat.
  • Per telèfon: És la verificació més ràpida. Consisteix en rebre un PIN que en introduir-lo activarà de forma automàtica la fitxa de Google My Business. Aquest procediment no és possible per a tots els tipus de negocis. Si el sistema no t'ofereix l'opció hauràs de realitzar la verificació per correu.

 

Un cop creada la teva fitxa d'empresa a Google, podràs consultar informació i realitzar diverses accions des del teu panell de Google My Business, com modificar les dades de la teva empresa, afegir fotografies, saber què opinen d'ella els clients (a través de les ressenyes de Google), descobrir on t'han trobat els teus clients, etc.

 

Aparèixer a Google té múltiples avantatges. Es útil per als visitants que busquen el teu negoci per posar-se en contacte a través del telèfon, per exemple, ja que el cercador ofereix una extensió clicable amb el número, perquè el contacte sigui casi un procés instantani. 

Categories: Posicionament web SEO

Deixi'ns el seu comentari

Ens encantaria conèixer la seva opinió. Si us plau, procuri que els seus comentaris estiguin relacionats amb aquesta entrada. Respecteu també als altres lectors d'aquest blog. Els comentaris off-topic, promocionals, ofensius o il•legals seran editats i esborrats.

 

Enviar comentari
*Camp obligatori
Informació legal
x

Empresa: MONTAWEB SL

NIF: B-64982762

Direcció: Pl. de l'Àngel 15, 2n 2a 08202 - Sabadell - Barcelona

Telèfon: 93 727 50 56

e-mail: info@montaweb.com

 

[...]
Carregant...
[...]
Carregant...

Accés Àrea de Clients

  • Contrasenya*
  • ¿Ha oblidat la contrasenya?
  • >Entrada Àrea de Clients