Les nostres xarxes socials

Newsletter

Vols rebre les últimes novetats de Montaweb?

Subscriu-te a la nostra Newsletter.

Enviar

Les nostres xarxes socials


El més comentat

  1. 3Què és un troll i com controlem el seu atac a les xarxes socials d'una empresa
  2. 2Els quatre components del marketing online
  3. 1Claus per a l'estratègia de Posicionament web SEO empresarial
  4. 110 tendències en e-commerce per al 2017
  5. 1LA TIENDA TOP MODEL, disseny fashion i SEO a la botiga online de Top Model
  6. 1Disseny d’una nova botiga online per a Lovesexing.com

Categories

BlogVeure més

BlogBlog

tornar
  • 20
  • Juliol
  • 2016

Disseny d’una nova botiga online per a Lovesexing.com

Publicat per Natàlia (català) en Botigues Online 1 comentaris
Tienda online Lovesexing

Lovesexing.com és un sexshop online, que ven joguines i productes eròtics. L’empresa també té una botiga eròtica al centre de Barcelona.

 

www.lovesexing.com

 

El repte per a Montaweb ha estat dissenyar una botiga online molt atractiva, en la qual tinguin cabuda una gran quantitat de seccions y subseccions de productes, d’una manera ordenada.

 

També hem treballat per configurar un procés de compra àgil i segur i un òptim control de l’estoc per part de la pròpia e-commerce.

 

Llegeix l’article complet per descobrir tots els detalls d’aquest projecte web!

Només entrar a la botiga eròtica online, els visitants perceben que no és una pàgina web convencional d’un sexshop qualsevol. Lovesexing.com és una e-commerce amb un disseny web molt atractiu i modern.

 

La home page ens fa un resum perfecte del que podem trobar a la botiga.

 

En ella hi veiem un menú principal, un slide web de presentació, el “Top 10” dels productes més venuts, un accés directe a les opinions dels usuaris i altres accessos a les categories de productes, als articles del blog i a la pàgina d’informació de la botiga física de Barcelona, així com al mapa, amb enllaç a Google Maps.

 

Un dels reptes d’aquesta botiga online era presentar les diferents seccions i subseccions de productes i d’informació necessària pels usuaris d’una manera ordenada.

 

A Montaweb ho hem resolt amb la creació de dos menús, un primer menú corporatiu, amb els apartats “Cómo comprar”, “Máxima discreción”, “Opiniones”, “Blog”, “Tupper Sex”, “Sexshop Barcelona” y Contacto”, y un menú principal, en el qual si es clica a les diferents categories principals s’accedeix a una segona dimensió de menú, en la que es poden veure les subcategories, com “Vibradores” i els apartats que hi ha dintre d’elles, com “Clásicos” o “Realístiscos”, per posar un exemple.

 

Aquest menú principal també permet mostrar les subcategories amb banners de productes clicables, per fer-les més atractives. En el cas de la imatge que es veu a continuació, vam optar per destacar amb imatges les subcategories de les marques “We Vibe”, “Lelo” i “Tenga”.

 

Disseny botiga online Lovesexing

 

De la pàgina principal destaquen els accessos directes a productes concrets, com el dels olis i veles de la marca Shunga, creats a partir del que a Montaweb anomenem “grups lliures”. Aquests grups permeten seleccionar productes de diferents categories del web per incloure’ls en una mateixa pàgina, a la qual s’accedirà mitjançat un banner.

 

Aquest tipus d’agrupacions que permet fer el nostre sistema de programació propi de botigues online resulten molt útils a l’hora de realitzar accions de marketing online.

 

Per posar un exemple entenedor, imaginem que volem enviar una newsletter pel dia dels enamorats, promocionant productes eròtics per gaudir en parella. Si tenim creat un grup lliure de productes d’aquesta mena, amb una pàgina del web concreta, ens serà molt fàcil fer que la creativitat de la newsletter enllaci a aquesta pàgina. La mateixa pàgina, que pot ser temporal o fixa, ens servirà per realitzar accions de social media marketing.

 

Cada pàgina de secció s’estructura amb un menú de distribució en el que es poden veure les diferents categories de productes amb una imatge i un títol. Podeu veure un exemple aquí.

 

D’aquesta manera, els visitants no es perden en la navegació per l’e-commerce, ja que del menú principal de categories web passen a les subcategories i amb aquestes accedeixen a les pàgines de distribució de tipus de productes o directament als productes.

 

Les fitxes dels productes també estan dissenyades per presentar els articles d’una manera atractiva pels consumidors i per agilitzar el procés de compra.

 

Estan formades per una fotografia de qualitat del producte, que es ampliable i per un text descriptiu i optimitzat pel posicionament web SEO.

 

A la part dreta de la fitxa, els visitants poden veure la marca del producte, el seu preu, comprovar si està en estoc o no, seleccionar la quantitat, l’opció de “Comprar” i fins i tot indicar si han trobat el mateix producte més barat en una altra botiga.

 

A la part de sota de la fitxa, poden veure la valoració que té el producte (amb estrelletes) i els comentaris que li han deixat els consumidors. Podeu veure un exemple de fitxa de producte aquí.

 

En només cinc senzills i intuïtius passos, la botiga online resol el procés de compra. A més, presenta una completa “Área de cliente”, en la que els compradors poden fer un seguiment de les seves comandes.

 

Per últim, destacar que el disseny de la botiga online és adaptative, pel que es veu perfectament a dispositius mòbils i tablets

Categories: Botigues Online

1 comentarios en esta entrada

Deixi'ns el seu comentari

Ens encantaria conèixer la seva opinió. Si us plau, procuri que els seus comentaris estiguin relacionats amb aquesta entrada. Respecteu també als altres lectors d'aquest blog. Els comentaris off-topic, promocionals, ofensius o il•legals seran editats i esborrats.

 

Enviar comentari
*Camp obligatori
Informació legal
x

Empresa: MONTAWEB SL

NIF: B-64982762

Direcció: Pl. de l'Àngel 15, 2n 2a 08202 - Sabadell - Barcelona

Telèfon: 93 727 50 56

e-mail: info@montaweb.com

 

[...]
Carregant...
[...]
Carregant...

Accés Àrea de Clients

  • Contrasenya*
  • ¿Ha oblidat la contrasenya?
  • >Entrada Àrea de Clients