Les nostres xarxes socials

Newsletter

Vols rebre les últimes novetats de Montaweb?

Subscriu-te a la nostra Newsletter.

Enviar

Les nostres xarxes socials


El més comentat

  1. 3Què és un troll i com controlem el seu atac a les xarxes socials d'una empresa
  2. 2Els quatre components del marketing online
  3. 1Claus per a l'estratègia de Posicionament web SEO empresarial
  4. 110 tendències en e-commerce per al 2017
  5. 1LA TIENDA TOP MODEL, disseny fashion i SEO a la botiga online de Top Model
  6. 1Disseny d’una nova botiga online per a Lovesexing.com

Categories

BlogVeure més

BlogBlog

tornar
  • 17
  • Novembre
  • 2015

Logo i targeta personal per a una fashion journalist

Publicat per Natàlia (català) en Disseny Logo, Disseny Targeta de Visites comentar
Disseny_logo_targetes_carla_hinojosa

 

¿Pot el logo d’una marca personal transmetre els valors del seu representat?


La resposta més encertada és que no només pot fer-ho, sino que ho ha d’aconseguir! 


Aquest és el repte que ens va plantejar a Montaweb la fashion journalist Carla Hinojosa, representant de la boutique multi marca de luxe Brillant Barcelona.


Segueix llegint per descobrir de quina manera vam plantejar el disseny del nom de la marca personal i la creació de la seva targeta personal

 

 

La representada volia transmetre amb el seu nom els valors de modernitat i sofisticació. Per aquest motiu, desprès de fer diverses proves, vam optar per la tipografia Work Sans, en la seva versió thin, que és encara més fina que la light.

 

El mot que identifica la marca personal és el mateix que la instagramer de moda fa servir pel seu usuari: @carlahinojosar, mantenint les lletres del nom i del cognom unides, però en aquest cas en majúscules. 

 

D’aquesta manera vam aconseguir el que es pretenia inicialment: donar sensació de modernitat, amb un format minimalista.

 

Del disseny de la targeta de visites de l’especialista en moda també es desprenen els valors de sofisticació de la marca personal.

 

Per assolir-ho, a Montaweb vam optar per la impressió de les targetes amb la tècnica de la reserva UVI digital, amb la qual s’aconsegueix un efecte de relleu, gràcies a l’aplicació d’un vernís brillant a les lletres de color negre.

 

L’interior de la targeta de visites, també dissenyat pel nostre equip, manté l’esperit minimalista.

 

La tipografia de l’interior segueix sent la Work Sans, en aquest cas en la seva versió light i en minúscules. 

 

La informació de la targeta personal presenta el nom real de la representada i la seva professió, a l’esquerra, i les dades de contacte, a la dreta.

 

A la part inferior es poden veure els users dels seus perfils socials, d’Instagram i Twitter, amb el logo de les dues xarxes socials en un to de gris molt discret.

 

Destaca l’espai blanc superior de l’interior de la targeta personal, que aporta sensació d’espaiositat al disseny modern.

 

Per tot això, podem afirmar que hem assolit el repte, de transmetre els valors del perfil professional de la representada en el seu logo i en la targeta de visites. 

 

 

Categories: Disseny Logo , Disseny Targeta de Visites

Deixi'ns el seu comentari

Ens encantaria conèixer la seva opinió. Si us plau, procuri que els seus comentaris estiguin relacionats amb aquesta entrada. Respecteu també als altres lectors d'aquest blog. Els comentaris off-topic, promocionals, ofensius o il•legals seran editats i esborrats.

 

Enviar comentari
*Camp obligatori
Informació legal
x

Empresa: MONTAWEB SL

NIF: B-64982762

Direcció: Pl. de l'Àngel 15, 2n 2a 08202 - Sabadell - Barcelona

Telèfon: 93 727 50 56

e-mail: info@montaweb.com

 

[...]
Carregant...
[...]
Carregant...

Accés Àrea de Clients

  • Contrasenya*
  • ¿Ha oblidat la contrasenya?
  • >Entrada Àrea de Clients