Les nostres xarxes socials

Newsletter

Vols rebre les últimes novetats de Montaweb?

Subscriu-te a la nostra Newsletter.

Enviar

Les nostres xarxes socials


El més comentat

  1. 3Què és un troll i com controlem el seu atac a les xarxes socials d'una empresa
  2. 2Els quatre components del marketing online
  3. 1LA TIENDA TOP MODEL, disseny fashion i SEO a la botiga online de Top Model
  4. 1Claus per a l'estratègia de Posicionament web SEO empresarial
  5. 110 tendències en e-commerce per al 2017

Categories

BlogVeure més

BlogBlog

tornar
  • 23
  • Setembre
  • 2014

EL MÀRQUETING DE CONTINGUTS I COM ATRAURE TRÀFIC DE QUALITAT

Publicat per Anna (català) en Marketing Online comentar
Màrqueting de continguts

Com diu el seu nom, el màrqueting de continguts consisteix a publicar continguts atractius i de qualitat sobre un tema concret (especialitzat) vinculat a l’activitat de la nostra empresa amb l’objectiu de generar tràfic de qualitat a la pàgina web i fidelitzar els clients. 

Els tipus de públics a qui s’adreça el màrqueting de continguts són:

 

  • possibles clients que fan cerques a Google sobre un tema concret relacionat amb el nostre negoci;
  • usuaris que ens han contactat anteriorment per demanar-nos informació i dels quals guardem les dades, i
  • clients reals del negoci, els quals agrairan rebre notícies nostres de forma regular en el temps i a qui transmetrem una imatge seriosa i professional quan ens hi adrecem.

 

Tot i que, en realitat, el màrqueting de continguts engloba tot el que l’empresa genera a través de qualsevol canal de comunicació (com les xarxes socials), els continguts que més destaquen quan es parla d’aquesta vessant del màrqueting són: les notícies o bloc, les pàgines de contingut del web i les pàgines de producte.

 

Pel que fa a les notícies o bloc, es tracta de programar, redactar i penjar continguts nous a l’apartat corresponent de la pàgina web, que pot ser un bloc o una secció de notícies i que tothom qui entra pot consultar a bastament. Per tal d’aconseguir-ne la màxima difusió, és molt recomanable activar l’opció del newsletter, de manera que cada vegada que es pengi una nova entrada (dues o tres), s’enviï automàticament un email (email màrqueting) a la base de dades de contactes.  

 

Pàgines de continguts i pàgines de producte

 

Les pàgines de continguts del web i les pàgines de producte són també màrqueting de continguts. L’objectiu és afegir-hi el màxim d’informació d’interès –no promocional- sobre una àrea concreta de la nostra activitat per posicionar-nos com a font, tant a Google com entre el públic en general.

 

A Montaweb oferim als nostres clients la possibilitat de contractar un pla anual d’estratègia de posicionament web SEO que inclou l’actualització d’aquest tipus de continguts, com són la creació de noves pàgines de contingut al web o l’actualització de descripcions a les categories de productes. Ambdues accions posicionen molt bé a Google i són especialment recomanables en el cas de les botigues online. Igualment, també disposem d’una aplicació per fer enviaments massius de newsletters amb notícies i continguts varis totalment editables que proporciona estadístiques d’obertura d’emails i clics a enllaços. 

 

Categories: Marketing Online Tags: marquèting de continguts

Deixi'ns el seu comentari

Ens encantaria conèixer la seva opinió. Si us plau, procuri que els seus comentaris estiguin relacionats amb aquesta entrada. Respecteu també als altres lectors d'aquest blog. Els comentaris off-topic, promocionals, ofensius o il•legals seran editats i esborrats.

 

Enviar comentari
*Camp obligatori
Informació legal
x

Empresa: MONTAWEB SL

NIF: B-64982762

Direcció: Pl. de l'Àngel 15, 2n 2a 08202 - Sabadell - Barcelona

Telèfon: 93 727 50 56

e-mail: info@montaweb.com

 

[...]
Carregant...
[...]
Carregant...

Accés Àrea de Clients

  • Contrasenya*
  • ¿Ha oblidat la contrasenya?
  • >Entrada Àrea de Clients