Les nostres xarxes socials

Newsletter

Vols rebre les últimes novetats de Montaweb?

Subscriu-te a la nostra Newsletter.

Enviar

Les nostres xarxes socials


El més llegit

  1. 1Errores al promocionar un post de Instagram

El més comentat

  1. 3Què és un troll i com controlem el seu atac a les xarxes socials d'una empresa
  2. 2Els quatre components del marketing online
  3. 1Claus per a l'estratègia de Posicionament web SEO empresarial
  4. 110 tendències en e-commerce per al 2017
  5. 1LA TIENDA TOP MODEL, disseny fashion i SEO a la botiga online de Top Model

Categories

BlogVeure més

BlogBlog

tornar
  • 2
  • Abril
  • 2017

Els quatre components del marketing online

Publicat per Mireia en Marketing Online, Posicionament web SEO, Social Media Màrqueting, Disseny web 2 comentaris
Els components del marketing online

Saps que si vols que la teva empresa triomfi al món digital el primer que necessites és una bona estratègia de màrqueting online?

 

Si ja ho tens clar i t’aventures a dissenyar-ne una, has de conèixer els quatre components que el conformen: disseny web, community manager, posicionament web SEO i posicionament web SEM.

 

Segueix llegint per descobrir com planificar bé una estratègia de màrqueting online basada en els quatre components del procés del màrqueting 3.0.

 

L'objectiu d'una estratègia de màrqueting online és aconseguir que la teva empresa lideri el seu sector a Internet i que els clients trobin al teu negoci tot allò que necessiten.

 

No només és important que trobin el que necessiten en la teva empresa, sinó també que la reconeguin quan n’escoltin el nom i quan vegin el seu logotip, i sentin que la teva empresa és en la que han de confiar per comprar algun producte o servei.

 

Internet és l'aparador més gran del món. Tothom l’observa i tots hi som d’una forma o altra. Si el teu negoci o empresa està a Internet té moltes més possibilitats de créixer que les que no hi són.

 

No tan sols es tracta de tenir una pàgina web i esperar que els clients la trobin. Cal treballar dur per aconseguir que el trànsit de visites a la teva web es tradueixi en clients. Per a això és necessari dissenyar una estratègia de màrqueting online.

 

Aquestes estratègies tenen molts detalls que s'han de tenir en compte: el disseny de la pàgina web, la imatge corporativa, el posicionament web, etc. Però anem pas a pas.

 

Una estratègia de màrqueting online es pot subdividir en 4 grans components. Si fem les tasques que requereixen aquests quatre components, amb constància i creativitat, aconseguirem donar-li el toc que el negoci necessita per projectar-se al món a través d'Internet.

 

 

Els components del màrqueting online

 

1. Disseny web

 

Tota estratègia de màrqueting online ha de començar per tenir una pàgina web moderna, atractiva, accessible i que integri els criteris d'usabilitat web (UX).

 

Tota empresa que vulgui estar a l'aparador mundial d'Internet, tenir algun tipus d'impacte en el públic potencial del seu negoci i aconseguir que les visites es tradueixin en clients, ha de tenir una pàgina web ben dissenyada.

 

El disseny web del teu negoci ha de ser coherent amb la teva marca, amb els valors que vols projectar i, sobretot, amb els teus potencials clients.

 

Una vegada ja tens fet el disseny web i la teva pàgina comença a funcionar, cal tenir molta cura amb el contingut.

 

El contingut d'una pàgina web ha de ser interessant, nou i atractiu i fàcil de llegir! Els usuaris d'Internet no tenen temps per llegir extensos textos, així que és millor presentar les idees breus i concises.

 

És important actualitzar el contingut de la pàgina web de forma periòdica, ja sigui amb notícies, amb articles al blog, etc. perquè Google ha de detectar que la teva pàgina web és dinàmica. Aquí és on has de posar en marxa la teva creativitat: utilitza paraules clau i enllaça links que redirigeixin a les teves pàgines i a altres llocs web interessants.

 

 

2. Community manager

 

El segon component del màrqueting online és la figura del community manager. Les seves tasques es basen en gestionar les xarxes socials de la teva empresa.

 

S'han d'entendre les xarxes socials com a canals per projectar-se al món.

 

Cal tenir en compte però, que és més important tenir menys xarxes socials ben gestionades que moltes i deixar la feina a mitges.

 

Les xarxes socials (Social Media) en què hauria de ser present el teu negoci per ser més competitiu al món dels negocis a Internet són: Facebook, Twitter, LinkedIn i Google Plus.

 

Si el teu negoci té la possibilitat de crear material gràfic, pot ser molt útil i interessant tenir-ne per a compartir en xarxes socials com Instagram, Pinterest, Flickr i Youtube.

 

El community management ha de ser planificat i periòdic per assegurar-li a la teva empresa un bon lloc a Internet i una comunicació eficaç amb els teus clients.

 

 

3. Posicionament web SEO

 

El posicionament web SEO és un component molt important del màrqueting online. Requereix d'una estratègia ben pensada i d'una feina constant perquè els resultats es facin visibles.

 

SEO és un terme que prové de l'anglès i significa Search Engine Optimization, el que en català seria "optimització del motor de cerca".

 

El posicionament SEO és aquell que busca optimitzar els llocs web perquè els cercadors siguin capaços de detectar i interpretar els continguts que hi ha a Internet, aconseguint que les empreses i negocis se situïn en posicions rellevants en els resultats de cerca (SERPS).

 

Una bona estratègia de posicionament web SEO és la que aconsegueix que la seva pàgina web aparegui en els primers resultats de Google quan els usuaris d'Internet fan cerques amb unes determinades keywords.

 

Generalment, el SEO va reforçat d'accions de màrqueting com estratègies de backlinks (linkbuilding) i participació activa i constant a les xarxes socials, de manera que Internet detecti que hi ha activitat al voltant de la pàgina web.

 

 

4. Posicionament web SEM

 

Per últim, i no menys important, el quart component és el posicionament web SEM.

 

Aconseguir un bon posicionament SEM també requereix d'una estratègia, tot i que aquesta vegada està directament relacionada amb el pressupost que es tingui per gastar a Google Adwords.

 

Les sigles SEM signifiquen en anglès Search Engine Marketing, el que en català seria "màrqueting com a motor de cerca".

 

La publicitat de la pàgina web i els anuncis de l'empresa a Internet, en SEM, es basen en un sistema de pagament per clic per tenir la millor posició en el rànquing de Google.

 

El posicionament SEM requereix d'uns pagaments per aconseguir cert posicionament a Internet, a través d'unes paraules clau, l'objectiu del qual és augmentar la visibilitat de la pàgina web.

 

Aquests quatre components que acabem de detallar són els "quatre genets del màrqueting online". Si els treballes amb dedicació i constància, la teva empresa pot arribar a ser un referent a Internet.

 

A Montaweb som experts en màrqueting online des de fa més de 15 anys. Dissenyem, desenvolupem i executem les millors estratègies de màrqueting online per al teu projecte.

 

Si vols que t'ajudem a fer créixer el teu negoci a internet, contacta'ns i junts aconseguirem els objectius que et plantegis.

 

Estos cuatro componentes que acabamos de detallar son los “cuatro jinetes del marketing online”. Si los trabajas con dedicación y constancia, tu empresa puede llegar a ser un referente en Internet.

 

En Montaweb somos expertos en marketing online desde hace más de 15 años. Diseñamos, desarrollamos y ejecutamos las mejores estrategias de marketing online para tu proyecto.

 

Si quieres que te ayudemos a hacer crecer tu negocio en internet, contáctanos y juntos conseguiremos los objetivos que te plantees.

 

Categories: Marketing Online , Posicionament web SEO , Social Media Màrqueting , Disseny web

2 comentarios en esta entrada

Deixi'ns el seu comentari

Ens encantaria conèixer la seva opinió. Si us plau, procuri que els seus comentaris estiguin relacionats amb aquesta entrada. Respecteu també als altres lectors d'aquest blog. Els comentaris off-topic, promocionals, ofensius o il•legals seran editats i esborrats.

 

Enviar comentari
*Camp obligatori
Informació legal
x

Empresa: MONTAWEB SL

NIF: B-64982762

Direcció: Pl. de l'Àngel 15, 2n 2a 08202 - Sabadell - Barcelona

Telèfon: 93 727 50 56

e-mail: info@montaweb.com

 

[...]
Carregant...
[...]
Carregant...

Accés Àrea de Clients

  • Contrasenya*
  • ¿Ha oblidat la contrasenya?
  • >Entrada Àrea de Clients